Nəşr

Marketinq Araşdırmaları Bələdçisi

Marketinq araşdırmaları bələdçisi bazar araşdırmasının planlanması, araşdırma metodları, bazar araşdırmalarının istifadəsi, araşdırma dizaynı, vacib ölçülər, araşdırma texnikaları, modellər, araşdırma alətləri haqqında lakonik və anlaşıqlı izahlar verən kitabdır. Bu kitab marketinq araşdırmaları edərkən araşdırma istiqamətlərini doğru seçməyinizə, brendinizin performansını ən yaxşı şəkildə əks etdirəcək ölçüləri müəyyən etməyinizə, doğru analiz metod və modellərini istifadə etməyinizə yardım edəcək.

Kitab şirkətlərin marketinq departamentləri üçün nəzərdə tutulmuşdur, ödənişsizdir. Kitabı əldə etmək üçün "Sifariş et" düyməsini klikləyib tələb olunan məlumatları doldurmağınız kifayətdir. Kitab bir həftə ərzində şirkətinizə göndəriləcəkdir.