Müştəri loyallığı tədqiqatları göstərir ki, şirkətlər hər beş ildə 45% - dən 50% - ə qədər müştəri itirir və yeni müştəri qazanmaq mövcud müştəriləri saxlamaqdan 20 dəfəyə qədər baha başa gələ bilər. Sektordan asılı olaraq müştəri tərketmə dərəcəsində 5% azalma 25% - dən 85% - ə qədər mənfəət artımına səbəb olur.
Məmnuniyyət ümumilikdə, müştərilərin gözləntiləri ilə məhsul və ya xidmətin qavranılan performansının müqayisəsindən yaranan həzz və ya məyusluq hissidir. Əgər performans gözləntilərdən aşağı olarsa müştəri məmnunsuzluğu, əgər performans gözləntilərə uyğun olarsa müştəri məmnunluğu yaranır. Əgər performans gözləntilərdən artıq olarsa, o zaman müştəri yüksək dərəcədə məmnun və ya xoşbəxt olur.
Araşdırma haqqında
Məmnun müştərilər geri dönüş edir və daha çox alır. Təkrar, loyal müştərilər öz təcrübələri haqqında digərlərinə danışır, güvəndikləri şirkətlə əməkdaşlıq etmək üçün, güvəndikləri və sevdikləri markaları almaq üçün premium qiymət ödəməyə hazır olur. Məmnun müştərilər həmçinin şirkətin digər məhsul və xidmətlərindən istifadə etməyə, məhsul əlavələrini almağa meyilli olur, qiymət artımlarına və hər hansı böhranlara qarşı qeyri-elastik olur.
Bimpact'in təklif etdiyi Müştəri məmnuniyyəti və loyallıq araşdırması sizə mövcud müştərilərinizi qorumaqda, yeni müştərilər qazanmaq və saxlamaqda kömək etmək üçün dizayn olunmuşdur.
Araşdırmanın məzmunu və əsas faydaları
Müştəri məmnuniyyəti və loyallıq araşdırmamız nəticəsində önəmli keyfiyyət və kəmiyyət nəticələri əldə olunur.
- Mühüm müştəri məmnuniyyəti və loyallıq ölçüləri
- Məhsul və ya xidmətin keyfiyyət qavrayışı
- Qiymət qavrayışı
- Qavranılan dəyər
- Məmnuniyyət və loyallıq yaradıcı amilllərin analizi
- Məmnunluq və məmnunsuzluğun, markadan imtinanın səbəbləri